27 Şubat 2012 Pazartesi

                     ODAMIZ   SÜSLENIYORRR....


ha bugun ha yarın deerken artık geç de olsa odamızı düzenlemeye başladık mobilyalarımızı bababmıza 1 dır dır 2 dır dır getirte bildik sonunda...eee her zaman derim terzi kendi söküğünü dikemiyorrr...anca ayarlıyabildik iş güç derken..mobilyaları genel ebeveyndüşüncesiyle hem kız hem erkeğe uyması düşüncesiyle  beyaz seçtık.ama benım herzamankı gibi içime sinmedi ve süslemeler yaptım .                                                                                                                                               

    işe kapı süsüyle başladımm .perdeler bizim dükkanın yanındakı perdecıden temın edildi..kumaşlar yakın zamanda istanbula gittiğimde kadıköyden pazardan koca bir poşet kunaş almıştım onların içinde SERRAnın odasına en uygun olan rengi seçip (şifonyerin yanında gözüken olmazsa olmazım)silikon tabancamla kaplayıp yaptım .ortada boş kalan kısmınada ismimizi yazmayı düşünüyorum.malum adada böyle decoratif yazılar bulamıyıcağım için istanbula gidersem alınıp onları yapıştırmayı planlıyorum..gidemezsem artık resmınıde yapıştırma düşüncem bir alternatif olabılır..size yakın foto çekmemişim neyse yakın zamanda onu da çekip son halıyle yayınlıyıcam unutturmayın..
      o zaman yakın olarak çektiğim anı defterını yayınlıyım istersenız..
     
 defter: benım orta okul yıllarımdan çoook meşur olan hatıra defterim...(hatıra hatıra dedın:)
tül: perdeciden istendi:)) kumaşımızın rengi burda dahada bellı olmuş.

                                   
                                         yapımı çoook kolay işte kademe kademe sonuçlarr..

                                                                                ........

                                                                
                                                                               .....

ve işte anı defterimizzz..yazılarımıza hülya teyzemizle açılışını yaptık ardından sevinç cimle devam ettık.
neyse odamızın süsleriyle devam edelım..birde şimdilik  dolap kapılarımızı süsledik..onlarıda gösterelım son halını büyük bır ıhtımal istanbuldan gelınce devam edebılırız..

                            
                                evet..asıl karar veremediğim konu halımız zebra desen mi yoksa ...


                                 peluş halı mı olsun.....(yandan gözüken peluş terlik ve ayaklarım biraz
                                  resmimizi bozmuş ama idare edelım artık..)

                                                                            
                                                                           .....

                                      
                         bunlarda  yakından görüntü..kulpların etrafını komufle ettık çokda ii oldu..


odamızın  son hali istanbul dönüşü tamamlanıp yayınlanmak dileğiyle ..öpüldünüz serra-ca...

10 yorum:

  1. merhaba, ne kadar guzel hazirliklar boyle! ozendiriyorsun bak,sirf bu guzEllikler icin bir cocuk daha dusunulur! !!mu dusunulmez tabiiki!;) ehehe:)
    Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin ins! sevgiler, feyza.

    YanıtlaSil
  2. ilk izleyicin oldum :) allah bebeğine hayırlı uzun ömür versin benimde 3.5 yaşında kızım var :) adı da feyza :) ama feyzaya katılıyorum hazırlıklar güzel ama 2. çocuk :))) yok yok almıyım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sana ben ilk izleyicim olmandan dolayı bademim limonum demeyii uygun gördüm..(samimiyetine dayanarak)feyzaya kız dedim sana da oğlan neden olmasının dımı Herseyin bir vakti zamanı vardır muhakkak...herseyin hayırlısı...optm

      Sil
  3. Feyze..çok teşekkürler canım..aslında sana kız çocuğuda ne yakisir demi....Anali kizli ...Allahım herseyin hayırlısını versin...korm

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim.Tüle bayıldığım olabilir ;) Serra sağlıkla mutlulukla kulansın inş.

    Takip etme butonumda bir sorun var.. Düzenlendiğinda mtlaka takipedeceğim inş.Tuba .Duaile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol kuzum.. samimi konuşuyorum inanın sanki uzun suredir arkadasmisiz gibi ama uzun suredir sizi izliyorum.güzel dileklerin için sagol. Takip etmen bizi çok sevindirecek;)))

      Sil
    2. Merhaba, bloğun ve kızın hayırlı olsun. Sağlıkla sıhhatle kavuşursunuz inşallah. Dfterin çok şirin olmuş.
      Halı konusunda, bebek odasında özellikle tüylü halılar önermem. Toz akarları ve maytları oldukça fazla barındırdığından sağlıklı değil. Benim kızım alerjik olduğu için ben çok dikkat etmek zorundayım. Sentetik olması en iyisi. Bebek eşyaları ve kız odası fikirleri için bloğuma beklerim. Ben de açalı birkaç gün oldu. Hala çözmeye çalışıyorum:) Sevgiler...

      Sil
    3. Bu arada ben de 5 aylık hamileyim :) Dikiş makinesine bir ben oturuyorum, bir annem, aklımıza geleni yapıyoruz :)

      Sil
    4. Şahane nurgulcum..banin kızım doğdu suan 6 aylık.allahım sag salim eline vermeyi nasip etsin.bloguna baktım bayıldım.tam meraklı old.seyler kumaş dikiş özellikle kumaş acısından çok şanslısın.ben kusadasinda yasayinca bu benim için bı sıkıntı.Muhakkak seni takip edicem optm serra-ca;)))

      Sil

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers